İadeler ve Geri Ödemeler
14 günlük bir iade politikamız bulunmaktadır. Ancak, birden fazla yapılan satın alımlar için geri ödeme yapılamaz.

İade için uygun olmak için:

  • Ürün, tarafınıza ulaştığı durumla aynı şekilde, kullanılmamış veya giyilmemiş, etiketli ve orijinal ambalajında olmalıdır.

Eğer bir ürünü iade etmek isterseniz, uluslararası kargo masraflarını karşılamanız gerekmektedir. Ürün hasarlı değilse veya açıklamasına uygun değilse, ürünü depomuza geri göndermek için oluşacak kargo masrafları da müşteri tarafından karşılanacaktır.

       - İndirimli ürünler ve hediye kartları iade veya geri ödeme kapsamına girmez.         - Ek olarak mağazalarımız satmış olduğumuz ürünleri sebepsiz yere iade almamaktadır.

Bir iade başlatmak için bizimle jeweliasofficiall@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz. İadeniz onaylandıktan sonra paketinizi nereye ve nasıl göndereceğinizle ilgili talimatları size ileteceğiz. Önceden onay alınmadan tarafımıza gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir.

İade ile ilgili herhangi bir sorunuz için bize  jeweliasofficiall@gmail.com adresinden her zaman ulaşabilirsiniz.

Hasarlar ve Sorunlar
Siparişinizi teslim aldıktan hemen sonra kontrol ediniz. Eğer ürün kusurlu, hasarlı veya yanlış bir ürün geldiyse, durumu değerlendirebilmemiz ve düzeltmemiz için hemen bizimle iletişime geçiniz.

Değişim
İstediğiniz ürünü hızlı bir şekilde almanın en kolay yolu, mevcut ürünü iade etmek ve iade kabul edildikten sonra yeni ürün için ayrı bir sipariş vermektir.

Geri Ödemeler
İadenizi aldıktan ve inceledikten sonra size geri ödemenizin durumu hakkında bilgi vereceğiz. Geri ödeme onaylanırsa, ödemeniz otomatik olarak orijinal ödeme yöntemine iade edilecektir. Lütfen bankanızın veya kredi kartı şirketinizin geri ödemeyi işleme koyup hesabınıza aktarmasının zaman alabileceğini unutmayınız.

Doğrulandı